tisdag 19 februari 2008

En liten lista

Har du pojkvän/flickvän? Jajamensan
Är du kär? Absolut!
Hur tidigt stiger du upp? Olika. Mellan 05,15-07,00
Vem/vilka vet mest om dig? Joel och Linda tror jag
Gillar du att slåss? Icke. Gillar inte när andra gör det heller
Vad ska du göra ikväll? Sooooova *snark*

När var du senast full? Kommer inte ihåg. Två månader sen kanske.
Har du utländska föräldrar? Nix
Var har du ont? Huvudet just nu (känns som hjärnan försöker gräva sig ut).
Är du bra på att måla? Jag målar inte
Vem kramade du senast? Mamma
Vad längtar du till? Jag får åka hem til Stockholm och kramas med min dos!
Vad heter dina husdjur? Pussel (kommer hem till sin nya mamma, alltså mig, om två veckor)
Har du körkort? Absolut. En av de viktigaste sakerna i mitt liv.
Favoritgodis? Choklad
Morgon- eller nattmänniska? Morgon.
Sparare eller slösare? Både och. Gillar och handla, men är snålså jag handlar bara om det är rusikt billigt.
Bio eller promenad? Promenad tror jag. Tittar hellre på film hemma.
Är du kittlig? Beror på vilket humör jag är på.
Rädd för insekter? Nä det tror jag inte.

Inga kommentarer: