torsdag 11 november 2010

Var länge sedan man höll på med någon lista så när jag hittade en på Pernillas blogg så kopierade jag den för att fördriva lite tid.

Lovar du att vara ärlig?
Jajamensan!

Du heter:
Bodil Jennie Josefin

Låt som när du är ledsen sörjer till:
OJ. Det vet jag inte. Har nog ingen speciell för det

Beroende av:

Jocke tror jag. Fast på ett hälsosamt sätt.

Vad tror folk om dig:
Det måste man nog fråga dem om.

Vad får du oftast komplimanger för:
Att jag är glad, rolig och trevlig

Vad säger du för att imponera på någon:
Jag säger nog inget speciellt. Jag är bara jag.

Hur imponerar man på dig:
Genom att vara ärlig och gärna laga någon mummig middag som jag tycker om.

Brukar du skratta för dig själv?
Oja. Jag har långa samtal med mig själv och säger jag nåt roligt så skrattar jag.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"Stackars er =). Ja gör så du. Jag gillar er jag. Puss!"

Var bor du:
I vårt lilla radhus i Fränsta

Trivs du där:
I love it here!

Äger du några converse:
Nej, de har blivit kasserade.

Sprit, cider, vin eller öl:
Inget alls. Jag dricker inte alkoholhaltiga drycker

Brukar du bli för full:
Ne. Har blivit tre gånger i mitt liv tror jag och dem lärde jag mig av.

Är du allergisk mot något:
Gran, pollen och människor som inte är snälla mot andra

Hur svarar du i mobilen:
Hej det är Jennie

Antal timmar sömn inatt:
Hmm. Jag somnade vid 23 tiden och vaknade strax efter 6. Var upp och kissade två gånger under den tiden samt att jag vaknar exakt VARJE gång jag vänder på mig på natten. Tog en sovstund mellan 7 och 9. Vad blir det?? Matematik... Tja. Kanske 7-8timmar

Brukar du komma i tid:
Ja. Jag avskyr sena människor. Därför vill jag inte vara en sådan själv. Då allt numer tar lite längre tid när man är tjock och ofärdig tar allt någon längre tid och detta har jag inte riktigt lärt mig, men jag är sällan sen ändå.

När mår du bra:
Jodå. Bråkiga fogar och handleder på grund av graviditet, men annars prima!

När blev du fotad senast:

Jocke tog magbild för någon dag sedan. Var nog då.

Hur känner du dig nu:
Snorig och seg

Vad tycker du om fötter:

Jag har inga problem med fötter. Det är en del av kroppen. Jag tycker mina fötter är fina även om de just nu är väldigt svullna.

Vad saknar du:
Jocke. Han är på jobbet.

Hade du en bra kväll igår:
Absolut! Jag och Jocke åt en sen middag tillsammans. Sedan tittade vi på tv och hade en massa ljus tända. Vi avslutade med mys i sängen och tittade på Hells kitchen.

Favorit dryck på morgonen:
Äppeljuice eller mjölk till gröten

Rakar du benen:
Ja absolut! Fast det är ju lite svårt att nå när bebis bor i magen

När brukar du oftast gå och lägga dig:
När jag är trött.

Är du blyg:
Nej det vill jag inte påstå. Jag har inga problem med nya människor.

Sysslar du med någon idrott:
Ne. Inte just nu. Eller räknas det som sport att få på sig skorna eftersom man kan bli grymt andfådd av bara det.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja. Jag vet inte det jag.

Har du spytt offentligt:
Det har jag inte. Har spytt hemma på min egen trappa och några såg, men det räknas knappast som offentligt.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Ligga en massa.

Är du nöjd med ditt liv:
Jag älskar mitt liv!

Är du bortskämd:

Hmmm. Jo jag är bortskämd med kärlek av min sambo och min familj, men jag vet värde av pengar.

Vad gör du i morgon:
Pluggar nog på förmiddagen och jobbar på eftermiddagen. På kvällen blir det mys med älsklingen

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Inte en aning

Vad längtar du till:
Januari. Då kommer lilla bebis.. Som vi längtar!!

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Det har jag. Dem bästa!

Vad använder du för schampo:
Loreal Expert. Köper på Skönhetshuset. Dyrt så man gråter, men helt klart värd varenda slant.

Hur gammal är du:
28år i två veckor till.

Tycker du om någon just nu:
Ja!! Jocke och bebis!

Gröna eller röda äpplen:
Gröna!

Gillar du golf:
Nja. Jag har ett grönt kort som ligger någonstans och skräpar så jag har haft en kort karriär som golfspelare. Numer håller jag mig till minigolf.

Vilken tid gick du upp idag:
09,00. Fast jag var upp och kissade 02,00 och 06,00.

Har du sovit i din egen säng inatt:
Aaaaa. Sover helst bara i den. Enda undantaget är om jag är i Uppsala och pluggar. Då blir det hotellsäng.

Har du strumpor på dig nu:

Nepp. Undviker dem så mycket det bara går. Tofflor is the shit inomhus

Är det okej att gråta:
Jaaa. Jag gråter ofta. Framförallt till filmpussar i Greys.

När grät du senast:
Hmm. Var nog i måndags. Hormoner som svämmade över lite

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala bort CSN, köpa en familjebil och sedan spara resten till bebis

Bär du glasögon eller linser:

Glaseougen (som Bert skulle sagt). Jag är brillorm

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej det är inte viktigt.

Har du piercing:
Räknas de i öronen som piercings? Annars nej. Har haft i naveln, men den åkte ut för några år sedan.

Vill du gifta dig:
Ja gärna, men då får han fria!

Vill du ha barn:
Jag ska ju snart få en liten bebis! yay!!!

Solar du ofta:

Bara på sommaren.

Är du bra på att laga mat:

Ja det är jag faktiskt.!

Är du flygrädd?:
Hua ja! Har stora problem med att flyga, men har lyckats ta mig iväg på några resor i alla fall.

Hur vig är du:
Inte speciellt, men är inte helt stelopererad heller.

Är du musikalisk:
Det tror jag inte. Tycker om att sjunga, men det får räcka med singstar med andra omusikaliska

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Vilken är din favoritglass:
Choklad eller polkagris glass

Tror du på ett liv efter döden?
Jag vet inte, men vill gärna tro att det finns något efter detta

Tycker du om sushi?
Nej. Det är ju råa saker och fisk.

Vad äter du helst när du ser på film:
Hemma äter jag fruksallad. På bio blir det ofta varma chips och non stop

Har du tandläkarskräck?
Ne.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Morgon får jag nog säga

Vilken ögonfärg har du:
Blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Det har jag nog mer än en gång fast inte under de senaste två åren

Biter du på naglarna:
Ja tyvärr så äter jag på dem en hel massa! Inte så vackert alls, men kan inte sluta heller

Röker du:
Icke!

Hur ofta tränar/motionerar du:
Just nu är det nog i det närmaste obefintligt.

Senaste låt du hörde:
Disturbed-Land of confusion

Inga kommentarer: