måndag 9 augusti 2010

Jag vet att jag varit alldeles för dålig på att skriva nu ett tag. Kan vara för att jag blev så besviken på att min blogg inte blev så bra som jag önskat!
Jaja.
NU är jag här.
Vad har hänt sedan sist?
I fredags var jag och tittade på Takida i S.vall. Hejja vad bra de var.
Jag, Linda och Malin tog oss en tjejkväll. Ulla och Jennie var med de också.
Jag körde och det gick så bra så. Märks dock att man börjar bli lite tung för attans vad ont i benen jag hade innan kvällen var slut.
På natten när jag skulle lägga mig kände jag att jag hade lite huvudvärk.
På lördagmorgon trodde jag huvudet skulle explodera. Det gjorde så ont i hela huvet och långt bak i nacken.
Till slut rann tårarna och jag grät. Inte för att jag var ledsen. Trycket måste bara ut någonstans och det blev genom tårkanalen.
Fick en pratstund med Elin också. Hon pratade mest för jag bara grät. Hon tröstade och pratade och det var så skönt att sitta och lyssna på en annan röst en stund och slippa sina egna hjärnspöken och slippa tänka på all smärta jag hade i skallen. Tack för det Elin! Största kramen till dig!!!
Linda har sovit hos mig också. Hon och barnen sov här tills idag. VI har haft mys och inte gjort så himla mycket. Igår lagade vi egen pizza. Mummit!
Jag passade även på att baka en sockerkaka och några små muffinsar!
Om en stund kommer Mary och hälsar på mig. Det ska bli skoj.
Det blev en massa saker nedskriva här utan kanske något som helst sammanhang, men min helg har blivit sammanfattad i alla fall..

Hej så länge!

Inga kommentarer: