torsdag 26 augusti 2010

Imorgon är det fredag och då blir det inte fläskkotlett!
Har hört den reklamen GANSKA mycket denna vecka.
Som sagt. Imorgon är det fredag och då är det minsann min bästaste pappa år. När jag slutar jobba imorgon ska vi gratta honom och fika lite.
Sedan är det dags att packa sig in i bilen och åka till Umeå. Vi ska hälsa på Jimmy lite och det ska bli riktigt skoj.
Var ett år sedan vi var i Umeå sist och bara att få komma från Fränsta några dagar ska bli skönt. Har verkligen BARA varit hemma i sommar eftersom Jocke jobbat mest varje dag. NU blir det vår första och enda lilla mini-semester detta år.
Det blir nog fler nästa år och sedan åren efter det så måste man ju åka med bebis på alla möjliga platser i Sverige. Precis som min mamma och pappa gjorde med mig.
Har inte mycket att skriva annars.
Är tillbaka på jobbet och det har varit både roligt och mindre roligt vissa dagar. Jag älskar dock mitt jobb så de som försöker förstöra för mig lyckas ganska dåligt måste jag säga.
Bebis är snäll och låter mamman sova hela nätterna, men då får hon vakna och vara väldans kissnödig på morgonen istället.

Inga kommentarer: