söndag 15 augusti 2010

Jag fattar inte hur jag ska kunna somna ikväll.
NU såhär på kvällskvisten har jag gått och blivit supernervös inför UL imorgon.
Jag ska få se vår lilla bebis för första gången. Måtte lilla grodan må¨bra och trivas där inne. Jag gör allt jag kan för att h*n ska trivas (förr eller senare kommer jag glömma skriva h*n och skriva hon. Jag vet inte om det är en hon, men jag säger nästan alltid hon. Ibland blir det han med. Vad det verkligen blir får vi se när bebis kommer ut!).
Det är en så konstig känsla i mig. Det pirrar i hela kroppen och jag bara längtar. Jag har inte varit nervös alls inför detta förrän idag och nu.
Måtte lilla bebis må bra och se frisk ut.
Håller mina tummar och hoppas att jag får någon minuts sömn i alla fall.
Återkommer med uppdatering imorgon och kanske någon liten bild med..

Hej så länge!

Inga kommentarer: