lördag 17 april 2010

Igår var jag på Make up kurs på Make up store.
Det var superskoj. Jag lärde mig en hel del och blev så fin så.
I slutet fick jag plocka på mig varor för ett värde av 500:-. Råkade dock överskrida detta med 100:- så det fick jag lägga ut själv.
Jag fick öven med mig hem en lista på alla produkter hon använde på mig. Nu kan jag börja beta av listan eftersom.
Igår plockade jag på mig:
* Ögonskugga
* Eye primer
* Ögonbryns färg och en pensel.

Här kommer i alla fall en före och efter bild.
Kanske inte syns så tydligt på efterbilden eftersom jag tog den på McDonalds, men fint blev det i alla fall.


4 kommentarer:

T e s s i. sa...

Oj så fint! Du är ju alltid fin men dina ögon verkligen lyser!

Malin sa...

SUPERFIN!!!

Jenny sa...

Jättefin!

Du måste verkligen ha hur mkt smink som helst du, tycker jag läst att du shoppat å plockat hem en massa smått å gott i smikvärlden förut åsså ;) Kul med smink :)

svårmor sa...

Som på så många andra före/efter-bilder:leendet gör det mesta,men det blev fint <3