torsdag 15 april 2010

Av jobbet fick vi i julklapp en massa saker att välja ibland.
Jag valde att få en hot stone-massage.
Det var superskönt. När jag fått min massage frågade tjejen som masserat mig om jag ville gå med i företagets klubb. Man hade chansen att vinna fler behandlingar varje månad.
Jo, men det kunde jag väl göra. Dte var ju gratis och allt.
Gissa vad?
Jo, men jag vann ju mars månads lottodragning och ska idag iväg på en ansiktsrengöring.
Det ska bli riktigt skön. Jag anser ju ändå att jag har ganska ren hud, men vi får väl se hur ren den är egentligen.
Jag återkommer med utvärdering av detta.
Imorgon ska jag även till make up store för att få en make-up kurs. Det var min födelsedagspresent från Jocke som det nu är dags att lösa in. Det ska också bli roligt. Det gör inte heller något att man i slutet får plocka smink till ett värde av 500:-. Tackar!



Inga kommentarer: