tisdag 3 november 2009

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.
Har spenderat natten med att drömma mardrömmar, ligga vaken och halvt om halvt gråta livet ur mig.
Idag ser jag hemsk ut och mår lika hemskt.
Ögonlocken är svällda och gör att jag får ont av att titta för länge, påsarna under ögonen är i size Ica-kasse, det värker i huvudet och näsan på grund av allt snor jag har samlat på mig och mina känslor skär stora sår i min kropp.
Jag har suttit och stirrat ut i tomma intet i flera minuter och försökt komma på varför jag är såhär. Jag önskar någon kunde ge mig svaret och ta bort allt dumt och ont som bor i mig.
MItt liv består till 99% av lycka över den fina, underbara människan som jag lever med, men den siata % består av det som gör ont från mitt förflutna och som har väldigt svårt att suddas ut.
Jag kom dock fram till en sak under dagen.
Den jag älskar ska inte må dåligt på grund av mig. Jag ska inte utsätta honom för något ont. Jag gör allt för min J för det är han värd.
Han står stark som en fura och håller om mig. Han frågar hur jag mår och håller om mig när jag behöver.
Han förtjänar inget annat än det bästa.
Jag älskar dig J!
Tack!

1 kommentar:

Mary sa...

Hej gumman.. tänker på dig massor.. du vet att du alltid kan ringa.. Finns här..
(snart ses vi.. längtar så) stor kram Puss