fredag 20 november 2009

Tjoho!
Feedga idag.
Ska inte göra så mycket vad jag vet. Jobba lite.
Vi har bestämt att det blir marängsvish egter mellis idag. Fröknarna är sååå glada.

Vad ska man hitta på i helgen då?
Jo, men jag ska baka tårtor hela lördagen.
L ska döpa sin lilla prins på söndag och jag har lovat hjälpa till med tårtorna. Det gör jag ju mer än gärna.
Skulle vilja baka lite till min födelsedag också, men tyvärr finns inte utrymme i budget för dte just nu.
Har därför bestämt mig för att ha kalas nästa helg istället. Man får ju lön på fredag så då kan jag handla då, baka och ha kalas på söndag innan julskyltningen.
Så kanske man kan bjuda in på lite glögg också innan man ska vandra iväg på julskyltning.

Nu börjar det närma sig julpyntar dags.
Jag längtar så jag håller på att smälla av. I år ska jag pynta skiten ur mig. Det ska vara tomtar, dukar, ljus och allt möjligt i överflöd. Det får inte bli fult, men det ska vara mycket, Har ju till och med fixat utebelysning.
Hejaj hejja!

Men nu ska jag ta och samla mig och plocka fram en fläskfilé till middagen ikväll.
Hej så länge!

Inga kommentarer: