onsdag 11 november 2009

I helgen var jag och J i stora staden Stockholm.
Vi kom ner redan på torsdagkväll.
PÅ fredagen hälsade vi på mitt gamla jobb. Det var skoj att se att det såg nästan likadant ut, men personalen var inte den samma. Endast två av de ursprungliga fanns kvar.
Jag, J, Mary och Tessi åkte sedan vidare till Huddinge och käkde lunch innan det var dags att hämta Tuva på dagis.
Övrigt i helgen så var vi på matmässan tillsammans med min mamma och moster.
Det var roligt. Var dock mest dricka och det intresserade mig endast föga. Var J som fick stå för drickandet och jag stod för ätandet.
Här kommer lite bilder:

Jag förstod knappt en enda maträtt på denna meny!


Dessa två hade Stooora problem att öppna en flaska. Stoor underhållning!


Från matmässan. Dricka fanns det gott om där!


Från matmässan

Såhär ser mitt gamla jobb ut.


Måste bara säga tack älskade snällaste underbaraste Mary för atts vi fick bo hos dig. Du är bäst!

Inga kommentarer: