fredag 4 juni 2010

Jag är trött.
Så trött så det är inte klokt.
Öppnade igår och öppnar idag.
Somnade alldeles för sent på både i onsdags och i går. Ja, vad annat blir man då, än trött?
Idag har jag i alla fall kort dag. Jobbar 6-9 sedan är det dags för klippning.
Jag älskar att klippa mig, men jag grinar när det är dags att betala.
Aldrig under 1000 kronor. Kan man ta springnota på en klippning?
Nä, det går ju inte. Dels känner jag min frissa väldigt väl. Sedan är det ju hennes lön jag tillhandahåller och hon gör mig ju så vacker.
Jaja.
Igår var vi och hälsade på Elin. Det var skojjit. Har faktiskt kamma till mig riktigt bra och vi har faktiskt setts relatvit ofta ett tag nu. Jag, Jenny och Milton packade in oss i bilen direkt när jag slutade jobba och drog iväg.
Vi fikade lite, pratade en massa och kramades lite. Så som tjejer gör.

Idag ska jag hälsa på Mary och Tommy som är uppe i huset och packar upp. Tänk att de flyttar upp till mig nu. Jippie!!!
Vi ska ha så mycket roligt tillsammans.
Ikväll ska jag BARA ha mys med Jocke. Jag ska sitta som ett plåster på honom hela eftermiddagen och kvällen. Tycker vi har setts alldeles för lite denna vecka. Galet!

Imorgon är det pluggning som gäller. Då ska jag skriva klart mitt arbete som skall lämnas in. Det först och om jag blir klar i tid så ska jag och Mallibrallan åka och titta på lite brännboll som spelas i Ångest under hela dagen.
Söndag är det dop. Myigt värre!

Ja, det var lite om mig. Past, present and future!

Hej så läge!

Inga kommentarer: