torsdag 17 juni 2010

Ber om ursäkt för min tillfälliga bloggtorka, men det finns inte så mycket att förtälja om mitt liv i dagsläget.
Jag jobbar som mattant just nu och tycker det är toppen. Lagar mat hela dagarna och detta har orsakat att när jag kommer hem från jobbet, sover jag på soffan minst två timmar av ren utmattning, vaknar upp och fixar middag, gosas och kramas med Jocke och strax efter 22 brukar jag somna om igen och sova till nästa dag. Matlagning är jobbigare än man tror. Det kan jag intyga. Hatten av till våra mattanter.
Tycker synd om Jocke. När han inte jobbar har han nog världstråkigt. Han har en dregglande snarkofag bredvid sig halva dagarna. Jösses!
Nä bättring utlovas på den fronten.
Snart helg också. Det hurrar vi för!
Då ska nog jag och Jocke unna oss en bio och jag ska ösa på honom en massa kärlek!
Det är han värd för att han är den han är.
Hur kunde jag ha en sån tur att få världens snällaste, goaste och mest underbara kille!
Svårmor och svärfar (och alla andra som hjälpt till)! Hatten av och en high five för att ni har format denna varelse! Hejja hejja!
Nu ska jag vila lite innan jag ska åka och hälsa på mamman min (vill inbilla mig att hon gjort ett halvbra jobb med mig med, Jag tror jag är ganska så snäll. haha).
Okej. Måste slänga ut en dagens groda också så jag inte får bannor av svårmor min att jag inte lagt ut någon för dagen!

Hej så länge!

Inga kommentarer: