lördag 19 juni 2010

God morgon!
Jag anser mikg haft en ganska skön sovmorgon. Vaknade första gången 05,23 och funderade om jag skulle gå upp eller ej.
Jag drack lite vatten, besökte toaletten och gick tillbaka till sängen och smetade fast mig på Jockes rygg. Nästa gång jag slog upp ögonen var den 08,30.
Idag ska jag och Jocke¨åka till S.vall. Det är superpissit väder ute. Regn, regn och så mer regn.
Jag ska fråga pappa om vi får låna hans bil för det vi planerat köpa idag får inte plats i lilla golfen.
Vi ska köpa oss en FATBOY!!!! Jippie!!
Som jag drömt om en sådan. Vi har varit duktiga och satt undan en hel massa sparslantar, men nu ansåg vi att vi kanske har råd med en.
Ja det är dagens stora inköp. Bara att hoppas att de har några kvar.
Senare skall vi äta ute och sedan gå på bio. Blir nog Sex and the City 2.
Jag återkommer med bild på vårt nya inköp.


Hej så länge!

2 kommentarer:

Ewa sa...

Hej hej!! Kul att ses i lördags, även om de bara blev en snabbis!! Men i sommar har jag bil, OCH semester!!! Så de kan hända att jag trillar in i Gissjö nått så kanske vi ses där, om inte innan!! KRAM

Jenny sa...

Tack för idag, det var så kul å mysigt! Det får vi göra om snart igen!!
Kramisen