fredag 11 juni 2010

Idag är det skolavslutning! Yay!
Detta är en av de större dagarna på året för min del.
Jag förbereder mig långt innan. Det skall köpas klänning, väljas skor, krimskramset skall plockas fram och man vill vara så fin som det bara går.
I morse klev jag upp med 1,5timme till godo. Jag duschade, fönade håret, sminkade mig, klädde mig och prövade skor. Skorna fick bli samma som förra året, Hoppas bara jag slipper blöda detta år. Ska försöka med lite plåster.
08,45 samlar vi ihop oss och tågar ner mot kyrkan. Då mina klackar är ca 10cm höga så är det bara till att hålla tummarna att man inte tippar åt sidan och slår sig.
Det är alltid helt packat i kyrkan.
Då är det tur att man traskar med ungarna. Man är säkrad en plats på de främsta raderna.
Senare under dagen är det studentfirande. Emil tar studenten idag. Grattis till honom!
Vi skall fira hos hans mamma så det blir nära från mig.
Jag väntar på ungar, men inga har dykt upp. jag känner mig ensam och hoppas någon kommer och håller mig sällskap snart.

Hej så länge!

Inga kommentarer: