fredag 21 oktober 2011

Buzzador!


Under en tid nu har jag och Viggo varit med i en kampanj, via Buzzador, för Nestlés sötpotatis och nötkött.
Viggo älskade denna när han var mindre. Nu är han ju lite stor, men en dag såg jag att jag hade slut på hans ordinarie burkar till lunch så jag körde på denna. Han tyckte det var så gott. Han hummade mellan skedarna. Det var så roligt att se.
Vi körde faktiskt en burk till nästa dag bara för att han tyckte dem var så goda.

Om du vill få chansen att vara med i superbra kampanjer kan jag varmt rekomendera att gå med i Buzzador!
Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster. ( denna info är lånad från www.buzzador.com)

Jag tycker det är super att vara Buzzador. Både jag och Viggo har fått vara med och prova olika barnprodukter, men även jag som vuxen har fått vara med och Buzzra hudvård, matprodukter, kaffemaskiner, Ja allt möjligt! Jag rekomenderar det varmt.
Följ bara denna länk ---------> Buzzador!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag kommer då aldrig med på nån kampanj :(