onsdag 22 juni 2011


Jag har kommit med i en kampanj med Buzzador.
Har fått möjligheten att pröva på Philips Sonicare HealthyWhite.
en tandborste som skall göra dina tänder vitare.
Jag var aldrig så smart att jag tog en före-bild, men nog har tänderna blivit vitare alltid.
Andra eltandborstar har ett roterande borsthuvud, men denna vibrerar mer (eller hur jag nu ska förklara det hela). Det är en speciell känsla i munnen, men när man väl vant sig funkar den fin fint.
Det finns olika program man kan välja.
  • Rengörings- och vitläget (Clean and White)
  • Rengöringsläget (Clean)
  • Läget för skonsam borstning (Sensitive)

  • Jag har kört clean and whiteläget mest och ja. det funkar faktiskt tycker jag.


    Genom att vara buzzador får du möjlighet att pröva på olika produkter. Du kan sedan berätta för dina vänner eller låta dem med få ta del av olika produkter.
    Gå in på Buzzador och bli en buzzrare du med!

    Inga kommentarer: