onsdag 15 juni 2011


Eftersom jag är med i Buzzador har jag nu under en period haft möjligheten att pröva olika produkter från Decubal.

Jag har använt en ansiktscreme, handkräm och lip & dry spot creme.
Måste säga att jag älskar ansiktscremen. Den är dryg och har verkligen gjort underverk för mina torra kinder. På vårkanten blir jag alltid så torr på kinderna och i pannan, men sedan jag började med decubal har det faktiskt blivit bättre.
Jag har smörjt in mig varje morgon.

Handcremen har också funkat bra. Med en blöjbebis blir det mycket tvätta händerna. Har haft handcremen stående vid tvättstället och smörjt in mig efteråt. Det har som sagt funkat bra för mig och händerna är inte alls lika torra som förr.

Genom att vara med i Buzzador har jag fått möjligheten att pröva massa olika produkter.
Denna gång en toppencreme från Decubal!

Gå med du också.

Inga kommentarer: