söndag 19 juni 2011

Idag firade jag och min älskade sambon två år tillsammans. Tänk vad mycket vi hunnit med under dessa två år.
Vi blev officiellt ett par på midsommarafton 2009. Vi började éck träffas efter juldagen 2008.
Hur som helst. Från 1juli 2009 kan man väl säga att vi var sambos. Föll sig ganska naturligt eftersom han bodde hemma.
Vi hade ju känt varandra sex år redan så man kan ju påstå att vi faktiskt redan visste lite om varandra.
Vi har så roligt tillsammans. Vi skrattar hysteriskt med varandra och åt varandra varje dag.
Jag saknar honom så fort han inte är nära. Allt jag gör vill jag göra med honom. Speciell känsla är det.
I början av maj 2010 fick vi veta att vi två skulle bli tre. En av de lyckligaste dagarna i mitt liv. I december samma år kom lilla Viggo. 5,5 vecka för tidigt.
Nu här han blivit ett halvår och ännu ett år här vi fått tillsammans. Vad härligt livet är just nu.
Jag fick fina presenter av Jocke. I fredags hittade jag en lapp och två paket. Det innehöll armband och örhängen från snö of sweden. I morse stöd fina blommor på bordet.
Jag här lovat Jocke en ny klocka som han får välja själv.
Ikväll bjöd jag på finmiddag.
Plankstek med oxfile, hemmagjord potatismos och grillad tomat.

Jag älskar min Jocke. Han är det bästa som hänt mig och jag längtar efter att få leva resten av mitt liv med honom.
Lägger ut bild på presenterna och maten.





1 kommentar:

Jenny sa...

Men gulle Jocke!! :D