onsdag 13 april 2011

Det är alldeles för sällan som jag skriver här egentligen.
Önskar att jag tog mig tid oftare faktiskt.

Idag har vi haft mammalunch här hemma.
Jag, Debora, Cattis och Helena med våra barn spenderade dagen hemma hos mig.
Vi pratade, åt, fikade och lekte med barnen.
Det var en toppendag tyckte både jag och Viggo.
Det är så roligt att träffas och kunna prata om barnen och de funderingar man har kring dem. Eftersom min Viggo är lite mindre än de andra så lyssnar jag och lär av hur de andra gör.
Det ska vi göra fler gånger tycker jag.

Nytt på gång....
Nästa torsdag åker jag, Jocke och Viggo till fjällen. Vi ska vara borta över påskhelgen.
Ska bli riktigt skönt att få komma bort tillsammans och bara ha det mysigt i stugan.
Kanske åka ner till Funäsdalen någon dag och kika.
Veckan som är påsklovsvecka ska jag göra min första debut på jobbet igen.
Det är fem månader sedan sist och det ska bli riktigt roligt att få jobba lite.
Ska bara jobba fyra timmar per dag, men det räcker.

Ja en liten uppdatering var det.
Jag återkommer igen och som sagt. Jag ska försöka bättra mig vad det gäller uppdateringen.

Hej så länge!

1 kommentar:

Catrine&Ozzy sa...

Ja visst e de så.. Men kan inte lyssna på allt.. men ändå så funderar man ju när folk påpekar de gång på gång. Visst de kanske vore bra om han so i sin säng men är lixom bara så att de inte blive av.. ännu! Tack ännu en gång för idag och super god mat.. måste helt klart testa att göra de hemma.. :D Se va JOcke tycker.. Och jäklar va fint du hade hemma.. :D Avis juh. :)hihi! Ja jag ska testa någon kväll.. bara se hur de går när jag lägger han där.. men svårt för när han äter sita målet vill han gärna somna.. så kan bli svårt.. iofs skulle jg ju kunna lyfta över honom efter han somnat.. o göra så några ggr. hum.. ja jag får se.. :)

KRAMAR!!!! :)